Szukasz skutecznej reklamy sklepu internetowego aby zwiększyć sprzedaży w swoim sklepie? Chciałbyś dotrzeć do szerszego grona klientów i zwiększyć widoczność swoich produktów? Mamy dla Ciebie idealne rozwiązanie! Google Ads to potężne narzędzie reklamowe, które pozwala dotrzeć do milionów potencjalnych klientów w momencie, gdy są gotowi dokonać zakupu. Dzięki precyzyjnym kampaniom reklamowym możemy skierować Twoje produkty bezpośrednio do osób poszukujących tego, co oferujesz, a strategia oparta na sztucznej inteligencji uczy się na bieżąco, aby jeszcze skuteczniej docierać do właściwych klientów.

    Wypełnij formularz

    Przygotujemy dla ciebie bezpłatną wycenę

    Dodatkowo otrzymasz bezpłatną konsultacja z zwiększenie sprzedaży witryny internetowej
    W trakcie 30-minutowej rozmowy porozmawiamy o Twoich potrzebach i oczekiwaniach.

    Ile jest 2 - 3 ?
    Niepoprawny wynik

    Dlaczego warto zlecić obsługa prowadzenie kampanii reklamowej Google Adwords?

    Precyzyjne docieranie do dużej ilości zainteresowanych klientów
    Kampanie Google Ads pozwalają skupić się na konkretnych słowach kluczowych, co umożliwia dotarcie do osób, które aktywnie szukają produktów lub usług oferowanych przez Twoją firmę.

    Natychmiastowa widoczność reklam Google w topowych wynikach
    Po uruchomieniu kampanii Twoje reklamy są widoczne w wynikach wyszukiwania w krótkim czasie. Reklamy Google Ads pojawiają się na samej górze wyników wyszukiwania.

    Zwiększanie sprzedaży i wzrost liczby potencjalnych klientów
    Precyzyjne kierowanie reklam do potencjalnych klientów w najważniejszym momencie sprawia, że kampanie Google Ads mogą znacząco podnieść liczbę konwersji i poziom sprzedaży.

    Budowanie silnej i rozpoznawalnej marki
    Regularna obecność w wynikach wyszukiwania sprawia, że Twoja marka staje się coraz bardziej rozpoznawalna co buduje długofalową świadomość marki i wspiera sprzedaż.

    Zwiększenie wartościowego ruchu w sklepie stacjonarnym
    Kampanie Google Ads zachęcają do kupowanie usług i produktów, a reklamy lokalne zwiększą liczbę odwiedzin w sklepie stacjonarnym.

    Przypominanie klientom o produktach i usługach
    Reklamy pomagają odzyskiwać klientów poprzez remarketing w wyszukiwarce, którzy zaniechali transakcji, zapomnieli adresu strony czy porzucili koszyk.

    KUPON PROMOCYJNY

    do 3500 ZŁ

    DLA NOWYCH KLIENTÓW

    Zyskaj dodatkowe środki na start z kampanią reklamową Google Ads

    Jeśli dopiero zaczynasz swoją przygodę z Google Ads, możesz skorzystać z bonusów, które pomogą Ci rozkręcić kampanie. Wystarczy, że spełnisz warunek minimalnych wydatków w ciągu pierwszych 60 dni, a Google dołoży do Twojego konta dodatkowy budżet reklamowy.

    1200 zł na reklamę, po wydaniu 1200 zł w ciągu pierwszych 60 dni.

    2500 zł na reklamę, po wydaniu 3500 zł w ciągu pierwszych 60 dni.

    3500 zł na reklamę, po wydaniu 7000 zł w ciągu pierwszych 60 dni.

    To świetna okazja, aby przetestować platformę i dotrzeć do większej liczby potencjalnych klientów. Pamiętaj, że promocja dotyczy nowych kont, a kupon promocyjny zostanie przyznany automatycznie po spełnieniu warunków.

    Zrealizuj cele kampanii i uzyskaj więcej konwersji

    Wizyt na Twojej stronie

    Zwiększ liczbę odwiedzin Twojej strony, sprzedaż usług, liczbę rezerwacji lub subskrypcji listy mailingowej dzięki reklamom Google Ads

    Zakupów w Twoim sklepie

    Przyciągnij więcej klientów do e-sklepu dzięki reklamom w wyszukiwarce Google, lub pomóż odnaleźć Twój sklep stacjonarny na Mapach Google

    Połączeń telefonicznych

    Dzięki reklamom zawierającym numer telefonu i przycisk „Kliknij, aby połączyć” możesz zwiększ liczbę klientów dzwoniących do firmy i pytających o ofertę

    Zapytania przez formularz

    Kampanie Ads kierują użytkowników prosto do formularza kontaktowego na stronie. To jeden z najszybszych sposobów na pozyskanie nowych klientów online.

    Możliwości i zalety kampanii Google Ads

    Natychmiastowy efekt
    Kampania Google Ads zaczyna działać od razu po uruchomieniu. Twoja reklama błyskawicznie trafia do osób aktywnie poszukujących produktów lub usług, które oferujesz. Reklamę zobaczą potencjalni klient, którzy już szukają usługi lub produktu.

    Precyzyjne targetowanie
    System reklamowy pozwala docierać do bardzo konkretnych grup odbiorców, można wybrać lokalizację, wiek, zainteresowania czy nawet urządzenie, z którego korzystają użytkownicy. Twoja reklama pojawi się dokładnie tam, gdzie jest największa szansa na skuteczną konwersję.

    Wysoka skuteczność kampanii
    Maksymalizuj liczbę potencjalnych klientów i konwersji. Uzyskuj wyższej jakości kontakty do potencjalnych klientów i więcej wartościowych leadów. Dzięki skutecznej optymalizacji kampanii Twoja firma zyskuje realne szanse na zwiększenie sprzedaży i dynamiczny rozwój.

    Dodanie rozszerzeń reklam
    Rozszerzenia reklam w Google Ads to dodatkowe elementy, takie jak numery telefonów, adresy czy linki do podstron, które zwiększają widoczność i skuteczność kampanii. Z nimi reklamy stają się bardziej klikalne dla użytkowników, co przekłada się na wyższy CTR i lepsze wyniki.

    Dotarcie do spersonalizowanych grup
    Google Ads pozwala precyzyjnie docierać do odbiorców na podstawie przyzwyczajeń klientów. Dzięki temu reklamy trafiają do osób realnie zainteresowanych Twoją ofertą. To zwiększa skuteczność kampanii i szanse na pozyskanie wartościowych klientów.

    Dokładne śledzenie wyników
    Pełna kontrola nad wynikami i optymalizacją Google Ads udostępnia rozbudowane narzędzia analityczne, które umożliwiają szczegółowe monitorowanie skuteczności kampanii. Pozwalają one śledzić kliknięcia, konwersje i inne wskaźniki, co zwiększa skuteczność reklam.

    Lider na rynku reklamy
    Google dominuje na rynku, posiadając blisko 90% udziału w Internecie. W wyszukiwarce użytkownicy codziennie rozpoczynają poszukiwania produktów i usług. Dzięki kampanii Google Ads możesz skutecznie przyciągnąć ich uwagę i skierować do swojej oferty.

    Pełna kontrola budżetu
    Nie potrzebujesz dużych nakładów, aby rozpocząć kampanię. Ustalimy dzienny limit budżetu, dzięki czemu zapłacisz tylko za kliknięcia, co da pełną kontrolę nad kosztami oraz pozwali reagować na zmieniające się potrzeby. Pomożemy wykorzystać budżet maksymalnie efektywnie i osiągać lepsze wyniki sprzedażowe.

    Automatyczne uczenie się algorytmów
    Google Ads wykorzystuje mechanizmy automatycznego uczenia się, które analizują dane z kampanii i dopasowują reklamy w czasie rzeczywistym. Z ich pomocą możliwa jest stała optymalizacja wyświetleń oraz skuteczniejsze docieranie do właściwych odbiorców.

    Case Study – Zobacz sukcesy naszych klientów

    Poznaj praktyczne przykłady, jak kampanie Google Ads realnie wspierają rozwój firm. W ramach case study przedstawiamy konkretne wyniki reklam sklepów internetowych naszych klientów , od zwiększenia ruchu na stronie, przez poprawę widoczności w wyszukiwarce, aż po wzrost sprzedaży produktów i usług.

    Rodzaje kampanii Google Ads

    Reklama Adwords oferuję różnorodne typy kampanii, w których można dopasować strategię reklamową do Twojej firmy. Niezależnie od tego, czy zależy Ci na zwiększeniu sprzedaży w sklepie internetowym, pozyskaniu klientów lokalnych czy dotarciu do szerokiej publiczności, Google Ads zapewnia elastyczne i precyzyjne rozwiązania.

    Kampanie Google Ads w wyszukiwarce

    Reklamy tekstowe z linkami sponsorowanymi pojawiają się w wynikach wyszukiwanych reklamy Google, gdy użytkownik wpisuje wybrane słowa kluczowe. Reklamy generują wiele kliknięć, wyświetleń i konwersji, a rozliczenie następuje tylko w momencie kliknięcia w reklamę.

    precyzyjne dopasowanie – pozwala na dotarcie do użytkowników aktywnie poszukujących produktów lub usług w wyszukiwarce

    różnorodne strategie zarządzania stawek – można wybierać pomiędzy manualnym ustalaniem stawek a automatycznymi strategiami

    różnorodne formaty reklam – dostęp do rozszerzonych reklam (numery telefonów, linki do podstron, obrazek wyróżniający)

    zaawansowane mierzenie efektów – szczegółowe śledzenie konwersji, analiza ścieżek konwersji, narzędzi do analizy konkurencji

    reklama w topowych wynikach wyszukiwania – reklama widoczna nad naturalnymi wynikami wyszukiwania

    Kampanie Google Ads produktowa

    Reklamy sklepu internetowego prezentują zdjęcie, cenę i nazwę produktu bezpośrednio w wyszukiwarce. Ułatwiają klientom porównanie ofert i szybki wybór najlepszego zakupu.

    wizualna prezentacja produktu – produkt wyświetlany wraz z ceną, grafiką, nazwa sklepu i dostępnością, co ułatwia decyzję zakupową

    wyższa skuteczność konwersji – reklamy produktowe notują lepsze konwersje niż reklamy tekstowe w wyszukiwarce

    szeroki zasięg oferty – produkty wyświetlają się też zakładce „Zakupy”, Google Grafiki, YouTube i w sieci partnerskiej

    integracja z Google Merchant Center – bezpośrednie połączenie z bazą produktów, umożliwiające automatyczną synchronizację

    optymalizacja feedu produktowego – możliwość regularnej aktualizacji informacji, optymalizacji zdjęć, tytułów i opisów pod kątem słów kluczowych

    targetowanie według intencji zakupowych – kampanie produktowe są wyświetlane użytkownikom, którzy aktywnie poszukują konkretnych produktów

    Kampanie Google Ads w sieci reklamowej

    Kreatywne i przyciągające grafiki reklamowe, które skutecznie przyciągną uwagę użytkowników, zwiększając świadomość na portalach internetowych.

    szeroki zasięg i widoczność – reklamy widoczne na rozległej sieć witryn internetowych w tym na YouTube, w Gmailu, w karcie Discover i sieci partnerskiej Google

    kierowanie na odbiorców – na podstawie ich wcześniejszych zachowań w sieci, wybór grupy docelowej, według wieku, zaintersowań, lokalizacji

    wizualna atrakcyjność – obraz, grafika, formularze, karuzele i wideo, które przyciągają uwagę, wzbudzają emocje i zachęcające do kliknięcia w reklamę

    mierzalność efektów – szczegółowe raporty efektywności, precyzyjne mierzenie celów i zliczanie wyświetleń i kliknięć

    różnorodność formatów reklamowych – sieć reklamowa Google oferuje szeroki wachlarz formatów reklamowych banerów w różnych formatach

    skuteczne budowanie świadomości marki – możliwość dotarcia do milionów potencjalnych klientów i dostęp do najpopularniejszych portali informacyjnych

    Kampanie Google Ads wideo na Youtube

    Kampania na YouTube to angażujące reklamy wideo, które pozwalają na dotarcie do szerokiej publiczności na platformie YouTube, zwiększając świadomość marki i budując silne relacje z odbiorcami.

    ogromny zasięg i popularność – YouTube dociera do milionów aktywnych użytkowników miesięcznie

    skuteczne przyciąganie uwagi możliwość angażowania widzów poprzez atrakcyjne wizualnie materiały wideo

    wysokie zaangażowanie użytkowników – wyświetlanie reklam wideo, gdzie użytkownicy aktywnie poszukują treści w najwyższych godzinach szczytu

    wiele formatów reklam – dostęp do reklam In-Stream możliwych do pominięcia, niemożliwych do pominięcia, bumperów reklamowych, reklam wideo In-Feed oraz reklam w mastheadzie

    precyzyjne targetowanie odbiorców – kampanie wideo na YouTube umożliwiają dokładne targetowanie (demograficzne, według zainteresowań, kontekstowe)

    Kampanie Google Ads lokalne

    Reklama lokalna umożliwia skuteczne dotarcie do klientów w Twojej najbliższej okolicy, promując Twoją firmę wśród osób poszukujących produktów lub usług w pobliżu.

    kierowanie na lokalizację – reklamy docierają do osób znajdujących się w określonym promieniu wokół lokalizacji firmy

    widoczność w Mapach Google – reklamy pojawiają się w wynikach wyszukiwania lokalnego i w Google Maps, ułatwiając klientom znalezienie firmy w okolicy

    zwiększenie ruchu w sklepie – zachęcanie użytkowników do odwiedzin w punkcie stacjonarnym poprzez informacje o godzinach otwarcia czy wskazówki dojazdu

    informacje kontaktowe – wyświetlanie numeru telefonu, adresu oraz przycisku „zadzwoń”, „skontaktuj się z nami” lub „napisz”, co ułatwia szybki kontakt z firmą

    lokalizacja w słowie kluczowym – dostosowanie przekazu reklamowego do konkretnych dzielnic, miast czy województw i opcja kierowania reklam na osoby przebywające w danej lokalizacji.

    Kampanie Google Ads Generowanie popytu

    Głównym celem jest stworzenie zainteresowania i potrzeby u potencjalnych klientów, a nie bezpośrednia sprzedaż. Atrakcyjne wizualnie reklamy discovery, tworzone są aby dotrzeć do klientów na wczesnym etapie procesu zakupowego.

    zwiększona skuteczność reklam – wyświetlanie na najbardziej atrakcyjnych wizualnie platformach Google tj. karty Discovery, YouTube, Gmail

    precyzyjne targetowanie – liczne opcje kierowania reklam według zainteresowań, analiza historii przeglądania

    atrakcyjny przekaz – reklamy graficzne wyróżniają się i angażują odbiorców do działania

    personalizacja reklam – wykorzystanie sztucznej inteligencji do personalizacji przekazu reklamowego

    szeroki zasięg – dostęp do ponad miliardów aktywnych użytkowników miesięcznie

    elastyczne koszty – różne modele rozliczeń, np. za kliknięcia lub ilość wyświetleń

    Kampanie Google Ads Remarketingowe

    Kierowanie reklam do użytkowników, którzy wcześniej weszli w interakcję z stroną internetową, skłania potencjalnych klientów do ponownego odwiedzenia witryny i finalizacji zakupu. Polega na wyświetlanie spersonalizowanych reklam na innych stronach.

    większa liczba konwersji – ponowne wyświetlenie reklamy produktu użytkownikom, którzy wcześniej odwiedzili Twój sklep, aby zwiększyć szansę na zakup

    segmentacja odbiorców – tworzenie list użytkowników pozwala kierować reklamy do obecnych i potencjalnych klientów

    precyzyjne dotarcie – możliwość kierowania reklam do osób, które np. dodały produkt do koszyka, ale nie sfinalizowały transakcji

    budowanie wizerunku – reklamy graficzne wspierają rozpoznawalność marki i utrwalają jej obecność w świadomości klientów

    specjalne oferty i promocje – szybki sposób na informowanie odbiorców o aktualnych promocjach, nowych produktach czy wyprzedażach

    spersalizowane reklamy – możliwość tworzenia reklam dopasowanych do indywidualnych potrzeb i zachowań użytkowników.

    Kampanie Google Ads Max performance

    Wykorzystując automatyzację i sztuczną inteligencję, ten typ kampanii maksymalizuje liczbę konwersji, wyświetlając Twoje reklamy we wszystkich kanałach Google w oparciu o ustalone cele biznesowe.

    szeroki zasięg – reklamy wyświetlają się we wszystkich kanałach Google: w wyszukiwarce, YouTube, Gmailu, Discover, Display i Mapach

    pełna automatyzacja AI – system sam optymalizuje stawki i formaty reklam, aby osiągnąć najlepsze wyniki zgodnie z celami kampanii

    skoncentrowanie na konwersjach – algorytmy Google analizują zachowania użytkowników i kierują reklamy do osób o największym potencjale zakupu

    różnorodność formatów – w jednej kampanii można wykorzystać grafikę, wideo, teksty i materiały produktowe, co zwiększa atrakcyjność przekazu

    automatyczny dobór reklam – system samodzielnie testuje różne kombinacje reklam dla najlepszych wyników

    sygnały odbiorców – system uczy się nie tylko na podstawie kliknięć, ale też zachowań użytkowników na stronie, ścieżek konwersji i innych sygnałów

    Google Ads to najszerszy zasięg reklam w Polsce

    Google Ads to najpopularniejsza wyszukiwarka w Polsce i jedna z najefektywniejszych metod promocji online na świecie ponieważ jest elastyczna i precyzyjna. Google Ads razem z siecią partnerską zapewnia największy zasięg reklamowy w kraju. Tak szeroka sieć pozwala skutecznie promować zarówno produkty i usługi, jak i całe marki, oferując ogromne możliwości dotarcia do potencjalnych klientów.

    Reklamy Google Ads widzimy każdego dnia, podczas korzystania z wyszukiwarki czy przeglądania stron internetowych. Wielu użytkowników nie zdaje sobie sprawy, że większość tych reklam pochodzi właśnie z sieci Google, która towarzyszy nam niemal na każdym kroku w Internecie. System Google Ads warto wykorzystywać, ponieważ generuje nie tylko kliknięcia, ale także realne konwersje i przychody, co potwierdzają badania firmy Clutch dotyczące powodów klikania w płatne wyniki wyszukiwania.

    77%

    użytkowników twierdzi, że potrafi rozpoznać reklamy płatne (paid search ads) w wynikach wyszukiwania

    75%

    badanych uważa, że reklamy płatne ułatwiają odnalezienie poszukiwanych informacji

    63%

    internautów najchętniej klika reklamy Google, to aż cztery razy więcej niż na innych platformach

    Źródło: Clutch Search Engine Marketing: Why People Click on Paid Search Ads

    Serwisy sieci partnerskiej Google

    Google AdWords wraz z siecią partnerską obejmuje swoim zasięgiem aż 90% polskich internatów, dzięki czemu zyskuje największy zasięg reklamowy w Polsce

    Zakres usługi kampanii Google Ads

    Reklamowanie na Google Ads to proces obejmujący różne elementy, które pomagają dotrzeć do odpowiednich odbiorców i osiągnąć sukces w kampaniach reklamowych. Oto główne składniki reklamowania na Google Ads:

    Analiza i strategia

    Wyznaczanie celów kampanii i opracowanie strategii

    Założenie konta Google Ads

    Integracja konta z Google Analytics.

    Wnikliwa analiza rynku i konkurencji

    Definiowanie potrzeb i celów biznesowych

    Pełna konfiguracja konta, w tym ustawienia płatności i sposobów wyświetlania reklam

    Konfiguracja Google Tag Managera w celu zarządzania tagami i skryptami

    Implementacja kodów śledzenia i konfiguracja tagów w Google Tag Manager

    Ustawienie śledzenia konwersji Google Ads w Google Tag Manager

    Założenie konta Google Merchant Center (dotyczy e-commerce)

    Zarządzanie kampanią

    Ustalenie dziennego budżetu

    Wybór najlepszych słów kluczowych

    Analiza i systematyczne uzupełnianie słów kluczowych

    Analiza konkurencyjności słów kluczowych

    Budowa listy słów wykluczających

    Tworzenie skutecznych nagłówków i treści reklam

    Wyraźne wezwanie do działania

    Budowa kampanii zgodnie z wytycznymi reklam Google Ads

    Dostosowywanie stawek za kliknięcia.

    Konsultacje i wsparcie

    Optymalizacja i raportowanie

    Zarządzanie budżetem kampanii

    Analiza i optymalizacja skuteczności kampanii

    Optymalizacja strategii ustalania stawek

    Doskonalenie reklam dla najwyższej skuteczności

    Dodanie rozszerzeń reklam

    Tworzenie list remarketingowych

    Monitorowanie wydatków kampanii

    Testy A/B różnych wariantów reklam

    Śledzenie i analiza konwersji

    Analiza wyników kampanii

    Regularne raportowanie wyników

    Zajmiemy się kompleksowym prowadzeniem kampanii reklamowych, które przyciągną nowych klientów i zwiększą rozpoznawalność Twojego sklepu. Z naszą pomocą Twój biznes zyska większą widoczność, stabilny wzrost i przewagę nad konkurencją.

    Brak widoczności w Google

    Sklep nie dociera do topowych wyników wyszukiwania Google na główne słowa kluczowe.

    Nie masz czasu na marketing

    Promocja sklepu nie nadąża za potrzebami rynku, co ogranicza jego widoczność i rozwój.

    Spada sprzedaż i ruch

    Twój sklep wykazuje tendencję spadkową w zakresie sprzedaży i wizyt.

    Brak oczekiwanych wyników

    Twój sklep funkcjonuje w sieci od jakiegoś czasu, ale nie uzyskuje oczekiwanych wyników.

    Ile kosztuje kampania Google Ads i co zawiera cennik?

    Cena kosztów kampanii Google Ads zależy od kilku czynników, m.in. branży, konkurencji, lokalizacji oraz celów reklamowych. Ustalany jest budżet, a system rozlicza go w modelu płatności za kliknięcie CPC, czyli płacisz tylko wtedy, gdy ktoś faktycznie kliknie w reklamę. Cennik kampanii to nie tylko sam budżet mediowy, ale również przygotowanie i optymalizacja reklam, które wpływają na skuteczność działań.

    Reklama Google ADS

    Analiza konkurencji i klientów w branży

    Określenie potrzeb i celów kampanii reklamowej

    Opracowanie strategii kampanii reklamowej

    Ilość kampanii grup reklam słów kluczowych bez limitu

    Zwiększenie skuteczności reklam

    Rozwój i rozbudowę kampanii o nowe grupy reklam, treści, słowa kluczowe

     Kierowanie reklam na konkretne lokalizacje: województwo, miasto, obszar

    Kompleksowa konfiguracja konto reklamowego, zdarzeń i konwersji

    Przygotowanie materiałów reklamowych: grafiki, teksty, wideo

    Wybór skutecznych słów kluczowych

    Wybór najkorzystniejszych formatów reklamowych

    Ustawienie rozszerzeń reklamowych

    Testowanie skuteczności reklam i śledzenie wyników

    Optymalizacja kosztów kampanii

    Utworzenie list remarketingowych

    Analiza konwersji i zysków z kampanii

    Analiza strony docelowej pod reklamę

    Rekomendacje dalszych działań i kierunków rozwoju

    Aktywne śledzenie wyników kampanii

    Raport wyników skuteczności kampanii

    Instalacja kodów śledzenia Tag Menadżera, Google Search Console i Google Analytics

    Pomoc przy założeniu Google Merchant Center

    Miesięczne raportowanie z wykonanej pracy i osiągniętych efektów

    ADS SMART

    Idealny dla małych firm, które chcą zacząć przyciągać klientów na stronie lub sklepie za pomocą skutecznych kampanii Google Ads.

    Umowa na czas nieokreślony z 1 miesięcznym okresem wypowiedzenia.

    Budżet na reklamę od 1000 zł do 3500 zł / miesięcznie

    590zł

    Miesięcznie

    ADS BIZNES

    Dla sklepu internetowego który pragną zwiększyć sprzedaż i pozyskiwać leady dzięki optymalnym kampaniom Google Ads.

    Umowa na czas nieokreślony z 1 miesięcznym okresem wypowiedzenia.

    Budżet na reklamę od 3500 zł do 7500 zł / miesięcznie

    1090zł

    Miesięcznie

    ADS PREMIUM

    Dla firmy, które chcą budować swoją markę i zdobywać klientów na szeroką skalę za pomocą zaawansowanych kampanii Google Ads.

    Umowa na czas nieokreślony z 1 miesięcznym okresem wypowiedzenia.

    Budżet na reklamę od 7500 zł lub więcej miesięcznie

    1990zł

    Miesięcznie

    Budżet na reklamę w Google

    Koszty obsługi kampanii Google Ads

    Całkowity koszt za kampanię Google Ads

    Jak rozliczane są kampanie Google Ads?

    W przypadku reklam Google Ads zasady rozliczeń są proste i przejrzyste. Płacisz wyłącznie za faktyczne działania użytkowników, dzięki czemu masz pełną kontrolę nad budżetem i jego efektywnością. W systemie Google Ads koszty kampanii rozliczane są przede wszystkim w modelach: CPC (opłata za kliknięcie) – jest to najczęściej używany model rozliczania dla kampanii w sieci wyszukiwania oraz sieci reklamowej Google, reklamach produktowych, CPM (opłata za tysiąc wyświetleń na YouTube), CPA (opłata za pozyskanie konwersji) oraz CPV (opłata za obejrzenie materiału wideo).

    Na przykład, jeśli architekt wnętrz chce dotrzeć do nowych klientów, powinien najpierw określić, jakie słowa kluczowe wpisują oni w Google i sprawdzić ich koszt.

    Projektowanie wnętrz Kraków – Liczba wyświetleń: 840 × Koszt kliknięcia CPC 1,50 zł × CTR 10% = 84 kliknięć po 1,50 zł każde = 126,00 zł / miesięcznie

    Oznacza to, że reklama na słowo kluczowe „Projektowanie wnętrz kraków” kosztuje 126,00 zł / miesięcznie, i za tę kwotę możemy pozyskać 84 potencjalnych klientów.

    CTR oznacza (Liczba kliknięć / Liczba wyświetleń) x 100% Przykład: Jeśli Twoja reklama została wyświetlona 100 razy i otrzymała 10 kliknięć, to CTR wynosi 10%.

    Koszt kampanii Google Ads zależy od wielu czynników, które razem wpływają na finalną cenę i skuteczność działań. Do najważniejszych należą:

    słowa kluczowe – ich popularność i konkurencyjność decydują o wysokości stawki za kliknięcie,

    jakość reklam i strony docelowej – Google ocenia reklamy pod kątem trafności i użyteczności, a lepszy wynik jakości może obniżyć koszt i poprawić widoczność,

    poziom konkurencji danej branży – gdy konkurencja jest bardzo wysoka, może to prowadzi do zwiększenia stawek za kliknięcie, kampanie skierowane do dużych miast są droższe niż reklamy lokalne,

    czas trwania i ustawienia kampanii – system bierze pod uwagę historię kliknięć, konwersji oraz skuteczność reklam,

    lokalizacja geograficzna – ceny mogą różnić się w zależności od rynku i konkurencji w danym obszarze,

    budżet dzienny kampanii – reklamodawca decyduje, ile należy przeznaczyć na reklamę i ustala dzienny limit wydatków,

    format reklamy – koszty różnią się w zależności od tego, czy wybierzesz reklamę tekstową, graficzną, produktowa czy wideo.

    Jako reklamodawca masz pełną kontrolę nad wydatkami – możesz określać maksymalne stawki CPC, a także na bieżąco analizować wyniki i dostosowywać strategię do osiąganych rezultatów.

    Słowo kluczoweLiczba wyświetleń (miesięcznie)Liczba kliknięć CTR 10% (miesięcznie)Koszt kliknięcia CPC (wejścia na stronę)Koszt miesięczny budżetu
    projektowanie wnętrz kraków840841,50 zł126,00 zł
    projektant wnętrz kraków720722,66 zł
    191,52 zł
    dekorator wnętrz kraków250252,55 zł63,75 zł
    wystrój wnętrz kraków400402,47 zł98,80 zł
    projekty mieszkań kraków5052,89 zł14,45 zł
    architekci wnętrz kraków190193,90 zł74,10 zł
    dobry architekt wnętrz kraków9092,76 zł24,84 zł
    projektant wnętrz kraków opinie8083,06 zł24,48 zł
    architekt wnętrz cennik kraków 120122,87 zł34,44 zł
    architekt wnętrz kraków970971,61 zł156,17 zł
    projekty wnętrz kraków140142,35 zł32,90 zł
    Suma841,45 zł

    Przeprowadzimy analizę działań konkurencji oraz trendów w branży. Na tej podstawie stworzymy plan działania dopasowany do specyfiki Twojej marki, który pozwoli zbudować przewagę i skutecznie dotrzeć do grupy docelowej klientów.

    Opracujemy zestaw słów kluczowych najlepiej opisujących Twoją ofertę i potrzeby klientów. Następnie przygotujemy atrakcyjne kampanie reklamowe, które będą zarówno widoczne w sieci, jak i skutecznie przyciągną uwagę odbiorców.

    Uruchomienie i konfiguracja kampanii

    Zajmiemy się pełną konfiguracją kampanii, od ustawienia grup docelowych, przez budżet, aż po teksty reklamowe. Reklamy będą uruchomione szybko i działać dokładnie tam, gdzie mogą przynieść najlepsze efekty.

    Testy A/B i i bieżąca optymalizacja

    Na bieżąco monitorujemy wyniki i sprawdzamy skuteczność kampanii oraz porównujemy ich wyniki. Regularnie wprowadzamy poprawki, aby efektywnie wykorzystać przeznaczony budżet i zwiększyć widoczność reklam.

    Raportowanie i rozwój długoterminowy

    Otrzymasz jasne i czytelne raporty pokazujące efekty naszych działań. Równocześnie będziemy stale udoskonalać strategię, reagując na zmieniające się trendy i potrzeby Twojej marki, aby zapewnić długofalowy rozwój kampanii.

    Usługi dodatkowe – Popraw skuteczność swoich reklam

    Skorzystaj z usług dodatkowych, które uzupełniają standardowe działania w Google Ads. Rozszerzone wsparcie pozwala lepiej wykorzystać możliwości systemu reklamowego i maksymalizować efekty kampanii

    Audyt Google Ads

    Przeanalizujemy Twoje konto Google Ads i przygotujemy raport z praktycznymi wskazówkami. Raport pokaże, które elementy kampanii wymagają poprawy oraz w jaki sposób zwiększyć zwrot z inwestycji.

    Konsultacje

    Skorzystaj z rozmowy z naszym specjalistą Google Ads i uzyskaj wskazówki dopasowane do Twojego biznesu. Podpowiemy, jak skuteczniej docierać do klientów i rozwijać sprzedaż online.

    Audyt optymalizacji konwersji

    Sprawdzimy, jak użytkownicy korzystają z Twojej strony i wdrożymy śledzenie kluczowych zdarzeń. Zrozumiesz, co motywuje klientów do zakupu i jak zwiększyć liczbę konwersji.

    Usługi IT

    Zadbamy o techniczną stronę kampanii – od wdrożenia rekomendacji z audytu, po implementację tagów, kodów śledzących i dedykowanych funkcjonalności.

    Projekty graficzne

    Stworzymy kreatywne materiały graficzne, które wyróżnią Twoje kampanie reklamowe. Przyciągające uwagę kreacje pomogą zwiększyć skuteczność działań marketingowych.

    Analityka internetowa

    Pomożemy Ci lepiej zrozumieć dane. Dzięki analityce internetowej zyskasz jasny obraz tego, skąd pochodzą Twoi klienci i które działania przynoszą najlepsze efekty.

    Profesjonalny landing page

    Skuteczna kampania reklamowa wymaga dobrze zaprojektowanej strony docelowej. Tworzymy landing page’e, które zwiększają konwersje i ułatwiają użytkownikom podjęcie decyzji zakupowej.

    Gotowe w krótkim czasie
    Otrzymasz dedykowaną stronę docelową w krótszym czasie niż przy standardowym procesie wdrożenia. Szybko przygotujemy skuteczną stronę, abyś mógł jak najszybciej uruchomić kampanię.

    Zwiększenie konwersji
    Dedykowana strona z wyraźnym wezwaniem do działania i słowami kluczowymi kieruje użytkownika bezpośrednio do podjęcia decyzji. Spójny przekaz reklam i strony docelowej zwiększa efektywność kampanii i wynik jakości.

    Niższy koszt kampanii
    Landing page zwiększa skuteczność reklam, co przekłada się na niższy koszt pozyskania klienta. Lepsze dopasowanie strony do kampanii oznacza większą liczbę konwersji przy niższych kosztach prowadzania kampanii.

    Pełne wsparcie specjalistów
    Zapewniamy kompleksową obsługę: od projektu strony, przez wdrożenie i konfigurację analityki, aż po bieżące doradztwo w optymalizacji kampanii.

    Precyzyjne targetowanie i personalizacja reklam umożliwiają dotarcie do osób realnie zainteresowanych Twoją ofertą, co zwiększa szansę na pozyskanie nowych klientów.

    Przejrzyste działania

    Zapewniamy pełny wgląd w konto oraz wszystkie jego ustawienia, a nasze raporty są czytelne i przejrzyste, tworzone w oparciu o narzędzia, do których masz pełny dostęp.

    Optymalizacja AI

    Korzystamy z systemów sztucznej inteligencji, aby zwiększać skuteczność kampanii Google Ads poprzez optymalizację stawek i precyzyjne kierowanie reklam.

    Pełen zakres obsługi

    Realizujemy każdy cel reklamowy, od promocji produktu, usług i wydarzeń, przez kampanie lokalne i wizerunkowe, po sprzedażowe.

    Korzyści płynące z regularnego reklamowania się w Google Ads

    Zwiększona widoczność marki

    Regularne korzystanie z Google Ads pozwala Twojej firmie docierać do szerszego grona odbiorców, co zwiększa świadomość marki i przyciąga nowych klientów.

    Precyzyjne dotarcie do grupy docelowej

    Dzięki narzędziom do targetowania, takim jak demografia, lokalizacja czy zainteresowania, reklamy trafiają bezpośrednio do osób zainteresowanych produktami lub usługami.

    Mierzalne wyniki i optymalizacja

    Google Ads umożliwia dokładne śledzenie wyników kampanii, co pozwala na bieżąco optymalizować reklamy i zwiększać ich skuteczność, maksymalizując ROI.

    Szybkie efekty i elastyczność

    Kampanie Google Ads dają szybkie wyniki, pozwalając na natychmiastowy wzrost ruchu na stronie. Dodatkowo, dzięki elastyczności budżetu, kampanie można łatwo skalować w zależności od potrzeb.

    Optymalizacja danych kampanii reklamowych z wykorzystaniem technologii AI

    Nowoczesne kampanie Google Ads wymagają wykorzystania sztucznej inteligencji oraz różnorodnych narzędzi, które wspierają skuteczną optymalizację działań. Sięgamy po te rozwiązania, które realnie zwiększają efektywność kampanii i pozwalają lepiej wykorzystać budżet reklamowy.

    Korzystamy z Performance Max i reklam retargetingowych, aby trafiać do najbardziej wartościowych odbiorców. Algorytmy analizują dane i sygnały użytkowników, co umożliwia optymalizację kampanii w czasie rzeczywistym. Tworzone przez nas strategie oparte na sztucznej inteligencji pozwalają reagować na bieżące zmiany i zwiększać skuteczność działań reklamowych. Technologię AI traktujemy jako wsparcie, które wzmacnia pracę specjalisty, ale go nie zastępuje.

    Na kontach Google Ads korzystamy z AI do wielu zadań, od kreacji reklam i doboru grup docelowych, po ustalanie optymalnych stawek za kliknięcia. Tworzymy również kampanie bazujące na danych gromadzonych przez Google, które pozwalają lepiej przewidywać zachowania użytkowników w Internecie. Rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji wdrażamy na kontach reklamowych gdzie jest bardzo duża liczba danych o konwersjach i informacji o użytkownikach, które pomagają realizować cele kampanii.

    Korzystamy z profesjonalnych narzędzi analitycznych, które znacząco przyspieszają i ułatwiają działania związane z optymalizacją oraz przygotowywaniem raportów.

    Zacznij rozwijać swój sklep z kampaniami Adwords

    Zwiększ widoczność w Google, przyciągnij więcej klientów i podnieś sprzedaż dzięki skutecznej optymalizacji. Współpracując z nami, zyskujesz partnera, który specjalizuje się w reklamach sklepów internetowego i skupia się na realnych efektach.


    Referencje naszych klientów

    Zaufały nam dziesiątki sklepów internetowych z różnych branż – od mody po elektronikę. Dzięki naszym działaniom osiągnęli lepsze wyniki w wyszukiwarce, wzrost ruchu i realny wzrost sprzedaży.


    Case study historie sukcesu

    Przeczytaj szczegółową analizę realnych efektów, jak pomogliśmy sklepom zwiększyć widoczność nawet o 300% w ciągu kilku miesięcy. Każdy przypadek to dowód na to, że dobrze zaplanowane SEO działa.

    Zaufali nam

    Współpracujemy z właścicielami sklepów internetowych, działami marketingu, firmami partnerskimi, a także ze średnimi i małymi przedsiębiorstwami, startupami i indywidualnymi biznesmenami.

    Dlaczego warto skorzystać z kampanii Google Ads?

    Kampanie Google Ads to jedno z najskuteczniejszych narzędzi do promowania Twojej firmy w internecie. Dzięki precyzyjnemu targetowaniu możesz docierać do konkretnych grup odbiorców, którzy aktywnie poszukują produktów lub usług. Reklamy w sklepie internetowym Google Ads umożliwiają szybkie zwiększenie widoczności, generowanie ruchu na stronie oraz przyciąganie potencjalnych klientów dokładnie wtedy, gdy są gotowi do zakupu.

    Dodatkowo, Google Ads oferuje pełną kontrolę nad budżetem i wynikami kampanii. Możesz elastycznie dostosowywać wydatki, monitorować skuteczność reklam w czasie rzeczywistym i optymalizować działania, aby maksymalizować zwrot z inwestycji (ROI).

    Targetowanie kampanie Google Ads

    Targetowanie w Google Ads polega na precyzyjnym określeniu, kto zobaczy Twoje reklamy. Im lepiej dopasujesz grupę odbiorców, tym większa szansa na skuteczność kampanii i wyższy zwrot z inwestycji.

    Jak można kierować reklamy?

    Reklamy można ustawiać pod konkretne słowa kluczowe związane z Twoją ofertą – wówczas wyświetlą się osobom aktywnie wyszukującym dane frazy w Google.
    Oferta może być skierowana do klientów z określonego miasta, regionu lub kraju, możesz wskazać dokładną lokalizację, w której reklamy będą widoczne.
    Dostępne jest targetowanie demograficzne, pozwala ono na kierowanie przekazu do grup odbiorców według wieku, płci, statusu rodzinnego czy poziomu wykształcenia.
    Można docierać do osób na podstawie ich aktywności online, np. tych, które odwiedziły Twoją stronę lub podjęły konkretne działania, takie jak dodanie produktu do koszyka.
    Targetowanie według zainteresowań umożliwia dotarcie do użytkowników bardziej skłonnych do skorzystania z Twojej oferty.
    Reklamy mogą być wyświetlane na wybranych urządzeniach np. na komputerach, smartfonach czy tabletach, co pozwala dopasować kampanię do stylu korzystania z internetu.
    Można ustalić, w jakich godzinach i dniach reklamy będą najbardziej widoczne, aby zwiększyć szanse na kontakt z klientami w kluczowych momentach.

    Łączenie różnych metod targetowania pozwala maksymalnie dopasować kampanię do potrzeb Twojej grupy docelowej. Precyzja w określaniu odbiorców wpływa nie tylko na skuteczność reklam, ale też na finalny koszt prowadzenia kampanii Google Ads.

    Najczęstsze pytania i odpowiedzi o kampanii Google Ads

    Jakie są korzyści z kampanii Google Ads?

    Kampanie AdWords to skuteczny sposób na szybkie zwiększenie widoczności w sieci, z kampanią reklamową dotrzesz bezpośrednio do zainteresowanych klientów i zyskasz pełną kontrolę nad wydatkami reklamowymi.

    Czy kampanie Google Ads działają dla każdej branży?

    Tak, Google Ads są uniwersalne i można je dostosować do różnych celów i sektorów biznesu.

    Czy da się precyzyjnie kierować reklamy do określonej grupy odbiorców?

    Tak, możesz targetować reklamy według lokalizacji, języka, wieku, płci, urządzeń, zainteresowań, a nawet pory dnia. To pozwala dotrzeć dokładnie do tych osób, które mogą być zainteresowane Twoją ofertą.

    Czy potrzebuję strony docelowej pod kampanie reklamową ?

    Tak, strona docelowa to jeden z kluczowych elementów skutecznej kampanii reklamowej. Reklama w Google Ads przyciąga uwagę użytkownika i kieruje go dalej, ale to właśnie landing page decyduje, czy podejmie on pożądane działanie, np. dokona zakupu, zadzwoni lub wypełni formularz.

    Czy mogę promować tylko jeden produkt lub usługę?

    Tak, możesz prowadzić kampanie bardzo szczegółowe – np. reklamować jeden konkretny produkt, kategorię lub ofertę sezonową.

    Czym różni się Google Ads od SEO?

    SEO pozwala „organicznie” zdobyć wyższe miejsca w wynikach wyszukiwania, działa długofalowo, a na efekty trzeba poczekać nawet wiele miesięcy. Z Google Ads można natychmiast znaleźć się na szczycie wyników wyszukiwania, ale każde kliknięcie w reklamę kosztuje, a wynik znika ze swojej pozycji, gdy kampania dobiega końca.

    Jakie są rodzaje kampanii Google Adwords?

    Google Ads oferuje kilka typów kampanii dopasowanych do różnych celów biznesowych:

    Kampanie w sieci wyszukiwania – reklamy tekstowe wyświetlane w wynikach Google, gdy użytkownik wpisuje konkretne zapytania.

    Kampanie produktowe (Google Shopping) – prezentacja produktów wraz ze zdjęciem, ceną i nazwą sklepu.

    Kampanie w sieci reklamowej (Display) – banery graficzne, animacje i wideo wyświetlane na stronach partnerskich, w Gmailu czy na YouTube.

    Kampanie wideo (YouTube) – reklamy w formie filmów emitowane przed, w trakcie lub po treściach wideo.

    Kampanie lokalne – zwiększają widoczność firmy w Mapach Google i wyszukiwarce, przyciągając klientów do fizycznych lokalizacji.

    Kampania na generowanie popytu – to strategia nastawiona na przyciąganie świeżych leadów i poszerzanie grona potencjalnych klientów.

    Kampania remarketingowa – umożliwia ponowne dotarcie do osób, które wcześniej odwiedziły Twoją stronę.

    Kampanie Performance Max – zautomatyzowane reklamy łączące różne formaty i sieci Google, optymalizowane pod wybrane cele.

    Ile trwa kampania Google Ads?

    Możesz uruchomić kampanię Google Ads na jeden dzień, tydzień, miesiąc. Największe efekty zwykle pojawiają się przy długofalowym działaniu, ale czas trwania kampanii powinien być ustalany indywidualnie.

    Jak ustalić miesięczny budżet reklamowy?

    Aby określić optymalny budżet miesięczny kampanii Google Ads, zacznij od ustalenia swoich celów biznesowych i maksymalnej kwoty, którą możesz przeznaczyć na reklamę. Pamiętaj, że budżet miesięczny to budżet dzienny pomnożony przez 30 (średnia liczba dni w miesiącu). Dla początkujących zalecamy budżet dzienny między 30 a 150 zł. Z czasem analizuj wyniki i dostosowuj wydatki. Google oferuje opcję. Możesz ustawić zarówno dzienny limit wydatków, jak i maksymalną stawkę za kliknięcie (CPC), co pozwala kontrolować koszty.