Cennik – Audyt kampanii Ads

Wybierz pakiet najlepiej dopasowany do Twoich potrzeb

ILE KOSZTUJE AUDYT KAMPANII ADS I CO ZAWIERA?

Koszt audytu kampanii Ads zależy od liczby kont, ich złożoności oraz zakresu analizy, proste kampanie wymagają mniej czasu, a rozbudowane konta potrzebują szczegółowego przeglądu. Audyt obejmuje ocenę struktury kampanii, skuteczności reklam, słów kluczowych i grup odbiorców, analizę budżetów i wyników konwersji, a także rekomendacje działań optymalizacyjnych wraz z priorytetami wdrożenia zmian.

CENNIK PAKIETÓW

Audyt kampanii Google

Analiza i optymalizacja kampanii w Google


900 zł

Usługa jednorazowa


 Sprawdzenie konfiguracji konta i struktury kampanii

 Dobór i optymalizacja słów kluczowych

 Ocena trafności i jakości treści reklam

 Ocena jakości strategii kampanii

 Ocena wydajności strony docelowej

Ocena poprawność targetowania

Sprawdzenie śledzenia konwersji

 Weryfikacja raportów i analiza segmentacji użytkowników

Audyt kampanii Bing

Analiza i optymalizacja kampanii w Bing


900 zł

Usługa jednorazowa


 Weryfikacja ustawień konta oraz struktury kampanii

 Analiza jakości doboru słów kluczowych

 Ocena adekwatności i jakości treści reklamowych

 Przegląd strategii kampanii pod kątem skuteczności

 Analiza efektywności strony docelowej

 Kontrola konfiguracji konta oraz wdrożenia tagu analitycznego

 Sprawdzenie poprawności ustawień targetowania

 Weryfikacja prawidłowego działania śledzenia konwersji

 Analiza raportów i segmentacji użytkowników

Co zawiera w sobie profesjonalny audyt?

 Ocena struktury konta reklamowego, kampanii, grupy reklam, słów kluczowych

 Przegląd list remarketingowych i ich zastosowania

 Analiza strategii podziału słów kluczowych w obrębie grup reklam

 Weryfikacja ustawień odbiorców i segmentów niestandardowych

 Kontrola kodów konwersji, importowanych celów i poprawności implementacji

 Sprawdzenie wdrożenia kodu remarketingu dynamicznego

 Ocena przyjętego modelu atrybucji (ostatnie kliknięcie, pierwsze kliknięcie)

 Analiza miejsc emisji reklam oraz wykluczeń niepożądanych lokalizacji

 Przegląd jakości, liczby i typów dopasowania słów kluczowych

 Ocena sposobu targetowania w sieci reklamowej

 Weryfikacja wykluczeń na poziomie kampanii, grup i list słów kluczowych

 Analiza skuteczności reklam, nagłówków i tekstów reklam

 Przegląd jakości rozszerzeń reklam (linki do podstron, telefon, mapy)

 Ocena treści reklam i ich dopasowania do słów kluczowych oraz stron docelowych

 Sprawdzenie działań pod kątem optymalizacji konwersji i wskazanie rekomendacji

 Analiza jakości feedu produktowego, poprawność tytułów, opisów produktów i cen

 Omówienie czynników wpływających na wynik jakości

 Analiza wykorzystania inteligentnych kampanii i ich efektywności

 Ocena strategii ustalania stawek i dopasowania ich do celów kampanii

 Analiza budżetu z punktu widzenia optymalnego wykorzystania środków

 Rekomendacje dotyczące testowania różnych strategii stawek

 Wskazanie mocnych i słabych stron docelowych, na które kierowane są reklamy

 Przegląd wszystkich ustawień kampanii oraz rekomendacje dobrych praktyk

 Sugestie dotyczące narzędzi wspierających zarządzanie i jakość kampanii

 Ocena struktury kampanii produktowych i sugestie podziału wg celów biznesowych

 Zalecenia dotyczące rozwoju i optymalizacji poszczególnych kampanii

 Rekomendacje dobrych praktyk dostosowanych do potrzeb konta

Zweryfikowanie głównego celu kampanii reklamowej

KLIENCI