Cennik – Audyt kampanii Ads
Wybierz pakiet najlepiej dopasowany do Twoich potrzeb
ILE KOSZTUJE AUDYT KAMPANII ADS I CO ZAWIERA?
Koszt audytu kampanii Ads zależy od liczby kont, ich złożoności oraz zakresu analizy, proste kampanie wymagają mniej czasu, a rozbudowane konta potrzebują szczegółowego przeglądu. Audyt obejmuje ocenę struktury kampanii, skuteczności reklam, słów kluczowych i grup odbiorców, analizę budżetów i wyników konwersji, a także rekomendacje działań optymalizacyjnych wraz z priorytetami wdrożenia zmian.
CENNIK PAKIETÓW
Audyt kampanii Google
Analiza i optymalizacja kampanii w Google
900 zł
Usługa jednorazowa
Sprawdzenie konfiguracji konta i struktury kampanii
Dobór i optymalizacja słów kluczowych
Ocena trafności i jakości treści reklam
Ocena jakości strategii kampanii
Ocena wydajności strony docelowej
Sprawdzenie konfiguracji konta i implementacji tagu analitycznego
Ocena poprawność targetowania
Sprawdzenie śledzenia konwersji
Weryfikacja raportów i analiza segmentacji użytkowników
Audyt kampanii Meta
Analiza i optymalizacja kampanii Facebook i Instagram
900 zł
Usługa jednorazowa
Kontrola zakresu ustawień konta i tagów
Ocena poprawność śledzenia i tagowania
Sprawdzenie śledzenia konwersji
Weryfikacja raportów i analiza segmentacji użytkowników
Sprawdzenie Piksela Facebooka
Analiza targetowania
Analiza wyników reklam
Weryfikacja jakości reklam
Szczegółowy raport końcowy
Audyt kampanii Bing
Analiza i optymalizacja kampanii w Bing
900 zł
Usługa jednorazowa
Weryfikacja ustawień konta oraz struktury kampanii
Analiza jakości doboru słów kluczowych
Ocena adekwatności i jakości treści reklamowych
Przegląd strategii kampanii pod kątem skuteczności
Analiza efektywności strony docelowej
Kontrola konfiguracji konta oraz wdrożenia tagu analitycznego
Sprawdzenie poprawności ustawień targetowania
Weryfikacja prawidłowego działania śledzenia konwersji
Analiza raportów i segmentacji użytkowników
Co zawiera w sobie profesjonalny audyt?
Ocena struktury konta reklamowego, kampanii, grupy reklam, słów kluczowych
Przegląd list remarketingowych i ich zastosowania
Analiza strategii podziału słów kluczowych w obrębie grup reklam
Weryfikacja ustawień odbiorców i segmentów niestandardowych
Kontrola kodów konwersji, importowanych celów i poprawności implementacji
Sprawdzenie wdrożenia kodu remarketingu dynamicznego
Ocena przyjętego modelu atrybucji (ostatnie kliknięcie, pierwsze kliknięcie)
Analiza miejsc emisji reklam oraz wykluczeń niepożądanych lokalizacji
Przegląd jakości, liczby i typów dopasowania słów kluczowych
Ocena sposobu targetowania w sieci reklamowej
Weryfikacja wykluczeń na poziomie kampanii, grup i list słów kluczowych
Analiza skuteczności reklam, nagłówków i tekstów reklam
Przegląd jakości rozszerzeń reklam (linki do podstron, telefon, mapy)
Ocena treści reklam i ich dopasowania do słów kluczowych oraz stron docelowych
Sprawdzenie działań pod kątem optymalizacji konwersji i wskazanie rekomendacji
Analiza jakości feedu produktowego, poprawność tytułów, opisów produktów i cen
Omówienie czynników wpływających na wynik jakości
Analiza wykorzystania inteligentnych kampanii i ich efektywności
Ocena strategii ustalania stawek i dopasowania ich do celów kampanii
Analiza budżetu z punktu widzenia optymalnego wykorzystania środków
Rekomendacje dotyczące testowania różnych strategii stawek
Wskazanie mocnych i słabych stron docelowych, na które kierowane są reklamy
Przegląd wszystkich ustawień kampanii oraz rekomendacje dobrych praktyk
Sugestie dotyczące narzędzi wspierających zarządzanie i jakość kampanii
Ocena struktury kampanii produktowych i sugestie podziału wg celów biznesowych
Zalecenia dotyczące rozwoju i optymalizacji poszczególnych kampanii
Rekomendacje dobrych praktyk dostosowanych do potrzeb konta
Zweryfikowanie głównego celu kampanii reklamowej