Cennik – Analityka internetowa
Wybierz pakiet najlepiej dopasowany do Twoich potrzeb
ILE KOSZTUJE ANALITYKA INTERNETOWA
Koszt wdrożenia analityki internetowej zależy od wielu czynników, takich jak wielkość strony, liczba narzędzi do integracji, zakres pomiarów oraz potrzeby raportowe. Wycena obejmuje nie tylko same narzędzia, ale też przygotowanie konfiguracji, ustawienie celów konwersji, wdrożenie kodów śledzących oraz tworzenie raportów dostosowanych do Twojego biznesu.
CENNIK PAKIETÓW
Audyt analityki
Dla firm, które chcą lepiej zrozumieć użytkowników i zwiększyć skuteczność działań marketingowych.
900 zł
Usługa jednorazowa
Ocena zbierania danych
Weryfikacja statystyk
Analiza warstwy danych
Diagnoza konfiguracji narzędzi
Optymalizacja tagów na stronie
Testowanie śledzenia konwersji
Sprawdzenie aktualnej konfiguracji
Analityka strony
Pakiet wdrożeniowy Google Analytics 4 dla małych firm z podstawowymi potrzebami analitycznymi.
650 zł
Usługa cykliczna
Analiza zachowań użytkowników
Konfiguracja narzędzi GA4 i GTM
Integracja danych do 3 kanałów zbierania danych
Weryfikacja istniejących tagów
Konfiguracja tagu na stronie
Dodanie do 5 niestandardowych zdarzeń
Mierzenie skuteczności działań w social mediach
Śledzenie skuteczności podstron
Szczegółowe dane na temat widoczności na stronie (kliknięcia, wyświetlenia)
Wsparcie techniczne
Raport podsumowujący skuteczność strony internetowej
Analityka sklepu
Pakiet wdrożeniowy Google Analytics 4 dla e-commerce z podstawowymi potrzebami analitycznymi.
1500 zł
Usługa cykliczna
Analiza zachowań użytkowników
Konfiguracja narzędzi GA4 i GTM
Integracja danych z ponad 6 kanałów i narzędzi
Weryfikacja istniejących tagów
Konfiguracja tagu na witrynie
Dodanie do 10 niestandardowych zdarzeń
Mierzenie skuteczności działań w social mediach
Śledzenie skuteczności podstron
Szczegółowe dane na temat widoczności na stronie (kliknięcia, wyświetlenia)
Wsparcie techniczne
Sprawdzenie i skonfigurowanie konwersji zakupowych
Ustawienie remarketingu dynamicznego
Raport podsumowujący skuteczność sprzedaży w sklepie internetowym
Konsultacje
Zoptymalizuj stronę i kampanie, by podejmować świadome decyzje biznesowe.
od 1000 zł
Wycena indywidualna
Analiza zachowań użytkowników
Optymalizacja analityki
Analiza statystyk raportu
Odpowiedzi na poruszone zagadnienia
Analiza obecnej sytuacji
Omówienie dotychczasowej strategii
Propozycje i opisy konkretnych działań
Raportowanie i analityka
Co zawiera w sobie profesjonalna analityka internetowa?
Wdrożenie tagów, zmiennych i reguł przez Google Tag Managera
Konfiguracja poprawności zbierania danych
Konfiguracja celów w oparciu o bieżące zdarzenia witryny
Połączenie z Google Ads Analiza warstwy danych
Zweryfikujemy i poprawimy istniejące zdarzenia
Konfiguracja niestandardowego śledzenia
Audyt i weryfikacja już wdrożonego GA4
Optymalizacja poprawności tagów
Utworzenie niestandardowych zdarzeń na potrzeby konwersji GA4
Konfiguracja najważniejszych konwersji zdarzeń
Połączenie GA4 z Google Search Console
Utworzenie grup odbiorców
Weryfikacja lub wdrożenie trybu uzyskania zgody (consent mode)
Stworzenie dokumentacji warstwy danych
Skonfigurowanie DataLayer do konfiguracji modułu sklepu internetowego
Konfiguracja modułu e-commerce i rejestracji sprzedaży
Weryfikacja działania modułu e-commerce GA4
Raportów oceniających efektywność działań
Co zawiera raport ?
Raport danych związane z leadami pozyskanymi przez stronę transakcje, przychody, średnia wartość zakupu, ilości konwersji
Raport danych na temat ruchu i użytkowników Twojej witryny: źródeł pozyskania, urządzeń, lokalizacji i demografii, oraz sesji średniej długości sesji i liczby odsłon na sesję
Raport danych dotyczące skuteczność poszczególnych kampanii i kosztów – kliknięcia, wyświetlenia, leady pozyskane przez reklamy
Raport danych związane z ruchem płatnym pozyskiwanym przez Google Ads wyświetlenia, kliknięcia, zaangażowanie, pozyskane leady, skuteczność poszczególnych kampanii
Raport informacji na temat witryny: długość wczytywania strony, najchętniej przeglądanych podstron oraz współczynniki odrzuceń i wyjść.
Skuteczne analityka internetowa na Twoich zasadach:
Wygodna forma współpracy
Bez długoterminowych zobowiązań
Konkretna wiedza, plan i rekomendacje działań
Poprawa dostępności i użyteczności strony
Monitorowanie efektów poprawy dostępności
Zwiększenie komfortu korzystania dla wszystkich użytkowników
Przewaga konkurencyjna dzięki dostępności
Większy zasięg i dostęp do nowych grup klientów