Cennik – Analityka internetowa

Wybierz pakiet najlepiej dopasowany do Twoich potrzeb

ILE KOSZTUJE ANALITYKA INTERNETOWA

Koszt wdrożenia analityki internetowej zależy od wielu czynników, takich jak wielkość strony, liczba narzędzi do integracji, zakres pomiarów oraz potrzeby raportowe. Wycena obejmuje nie tylko same narzędzia, ale też przygotowanie konfiguracji, ustawienie celów konwersji, wdrożenie kodów śledzących oraz tworzenie raportów dostosowanych do Twojego biznesu.

CENNIK PAKIETÓW

Audyt analityki

Dla firm, które chcą lepiej zrozumieć użytkowników i zwiększyć skuteczność działań marketingowych.


900 zł

Usługa jednorazowa


Ocena zbierania danych

Weryfikacja statystyk

Analiza warstwy danych

Diagnoza konfiguracji narzędzi

Optymalizacja tagów na stronie

Testowanie śledzenia konwersji

Sprawdzenie aktualnej konfiguracji

Analityka strony

Pakiet wdrożeniowy Google Analytics 4 dla małych firm z podstawowymi potrzebami analitycznymi.


650 zł

Usługa cykliczna


Analiza zachowań użytkowników

Konfiguracja narzędzi GA4 i GTM

Integracja danych do 3 kanałów zbierania danych

Weryfikacja istniejących tagów

Konfiguracja tagu na stronie

Dodanie do 5 niestandardowych zdarzeń

Mierzenie skuteczności działań w social mediach

Śledzenie skuteczności podstron

Szczegółowe dane na temat widoczności na stronie (kliknięcia, wyświetlenia)

Wsparcie techniczne

Raport podsumowujący skuteczność strony internetowej

Konsultacje

Zoptymalizuj stronę i kampanie, by podejmować świadome decyzje biznesowe.


od 1000 zł

Wycena indywidualna


Analiza zachowań użytkowników

Optymalizacja analityki

Analiza statystyk raportu

Odpowiedzi na poruszone zagadnienia

Analiza obecnej sytuacji

Omówienie dotychczasowej strategii

Propozycje i opisy konkretnych działań

Raportowanie i analityka

Co zawiera w sobie profesjonalna analityka internetowa?

Wdrożenie tagów, zmiennych i reguł przez Google Tag Managera

Konfiguracja poprawności zbierania danych

Konfiguracja celów w oparciu o bieżące zdarzenia witryny

Połączenie z Google Ads Analiza warstwy danych

Zweryfikujemy i poprawimy istniejące zdarzenia

Konfiguracja niestandardowego śledzenia

Audyt i weryfikacja już wdrożonego GA4

Optymalizacja poprawności tagów

Utworzenie niestandardowych zdarzeń na potrzeby konwersji GA4

Konfiguracja najważniejszych konwersji zdarzeń

Połączenie GA4 z Google Search Console

Utworzenie grup odbiorców

Weryfikacja lub wdrożenie trybu uzyskania zgody (consent mode)

Stworzenie dokumentacji warstwy danych

Skonfigurowanie DataLayer do konfiguracji modułu sklepu internetowego

Konfiguracja modułu e-commerce i rejestracji sprzedaży

Weryfikacja działania modułu e-commerce GA4

Raportów oceniających efektywność działań

Co zawiera raport ?

Raport danych związane z leadami pozyskanymi przez stronę transakcje, przychody, średnia wartość zakupu, ilości konwersji

Raport danych na temat ruchu i użytkowników Twojej witryny: źródeł pozyskania, urządzeń, lokalizacji i demografii, oraz sesji średniej długości sesji i liczby odsłon na sesję

Raport danych dotyczące skuteczność poszczególnych kampanii i kosztów – kliknięcia, wyświetlenia, leady pozyskane przez reklamy

Raport danych związane z ruchem płatnym pozyskiwanym przez Google Ads wyświetlenia, kliknięcia, zaangażowanie, pozyskane leady, skuteczność poszczególnych kampanii

Raport informacji na temat witryny: długość wczytywania strony, najchętniej przeglądanych podstron oraz współczynniki odrzuceń i wyjść.

Skuteczne analityka internetowa na Twoich zasadach:

Wygodna forma współpracy

Bez długoterminowych zobowiązań

Konkretna wiedza, plan i rekomendacje działań

Poprawa dostępności i użyteczności strony

Monitorowanie efektów poprawy dostępności

Zwiększenie komfortu korzystania dla wszystkich użytkowników

Przewaga konkurencyjna dzięki dostępności

Większy zasięg i dostęp do nowych grup klientów

KLIENCI